1. Іноземні мови як складова змісту освіти українських університетів ІІ половини ХІХ – початку ХХ століття. Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2015. Випуск 28. С. 264-271.
2. Організація навчання філологічних дисциплін в університетах України ІІ половини ХІХ – початку ХХ століття. Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2016. Випуск 32. С. 263-269.
3. Організація філологічної освіти на філософському факультеті Львівського університету імені Яна Казимира у 1850-1917 роках. Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. Випуск 33. – С. 280-285.I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=pedalm_2017_33_47
4. Класична філологія як складова підготовки майбутніх фахівців-мовників (друга половина ХІХ – початок ХX століття). Педагогічний альманах : збірник наукових праць / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2017. Випуск 35. С. 277-284.
5. Дефінітивний аналіз організаційно-методичних засад підготовки майбутніх філологів у вищих навчальних закладах України. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія «Педагогіка, психологія, філософія» / редкол. С.М. Ніколаєнко (відп. Ред..) та ін. К. : Міленіум, 2017. Вип. 277. С. 105-113.
6. Архівні матеріали як джерело дослідження проблеми підготовки філологів у вищих навчальних закладах України (1850-1917 рр.). Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса, 2019. Випуск 14. Т.2. С. 47-50.
1. Studying classical philology in Kharkiv Imperial University in 1850-1900. Personality development in the age of globalization: Collection of scientific papers. Morrisville, Lulu Press, 2016. P. 119-123.
2. Периодизация развития филологического образования в университетах Украины во ІІ половине ХІХ –начале ХХ века. Доклады Казахской академии образования / редкол. А.К. Кусайынов (глава) и др. Астана, 2017. №4. С. 33-42.
3. Историография подготовки будущих филологов в университетах Украины во ІІ половине ХІХ – начале ХХ века. Доклады Казахской академии образования / редкол. А.К. Кусайынов (глава) и др. Астана, 2018. №5. С. 48-56.
4. Learning and teaching support materials for training philology students in Ukrainian universities from 1850 to 1917. Intellectual Archive. Volume 9. Number 2, 2020. P. 123-133.
Prometheus. Національний університет "Києво-Могилянська академія" 27 травня--11 червня 2020 року Тема: «Наукова комунікація в цифрову епоху» (90 годин), сертифікат № 3fac605e8b714038a839de8d181a2307 від 11.06.2020 р.
Prometheus. Ministry of Foreign Affair of the Czech Republic. 7-17 квітня2020 року. Тема: «Медіаграмотність для освітян» (60 годин), сертифікат № 8caab029de524dbf856776cfb4355893 від 17.04.2020 р.
Prometheus. Ministry of Foreign Affair of the Czech Republic. 13-17 квітня 2020 року. Тема: «Критичне мислення для освітян» (30 годин), сертифікат № e8e640003ae94453b691b51440539de2 від 17.04.2020.
- Іноземна мова
- Ділова іноземна мова
- Іноземна мова за професійним спрямуванням