Стратегічні параметри постмодерного гуманітарного суспільства у кросскультурному вимірі
1. Штепенко О.Г. Література в дзеркалі літератури: стратегії художньої авторефлексії. - Херсон: Айлант, 2017.- 400 с.
2. Shtepenko O. Муstification as an author’s myth construction strategy in a short novel by A. Ustimenko «Chinese masks of Cherubina de Gabriak» Philological sciences: modern scholarly discussions: [collective monograph]-Lviv-Torun: Liha-Pres, 2019. – P.121-135.
3. Shtepenko O.Artistic self-reflection as the mechanism of literature self-consciousness in the context of transitional artistic thinking Development of philology and linguistics at the modern historical period: [collective monograph] - Lviv-Torun: Liha-Pres, 2019. – P.99-115.
4. Shtepenko O/ Author’s consept of self- consciousness in the novel «The Еndless Deadlock» de Dmitry Galkovsky. World literature at the intersection of cultures аnd civilization: [collective monograph]. -Lviv-Torun: Liha-Pres, 2019. – P. 73-90.
5. Штепенко О. Экфрасис как стратегия создания авторской метаконцепции в романе А.Королева «Быть Босхом». Теория и история экфрасиса: итоги и перспективы изучения. Коллективная монография под науч.редакцией Т.Автухович. – Siedlce^ Wydawnictwo naukove IKR [i]BL Instytut Kultury Regionalnej I Badan Literackich im. Franciszka Karpinskiego, 2018.- C.674-682.
1. Штепенко О. Г. Діалог з модерністською художньою спадщиною як орієнтир творчої самоідентифікації в есеїстиці Вен. Єрофєєва. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського : зб. наук. праць. Філологічні науки (літературознавство) –Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2016. – № 10 (листопад). – С. 78–90.
2. Штепенко О.Г. Автоінтерпретація модерністської спадщини в історичному романі-міфі О.Варламова «Уявний вовк».Гуманітарна освіта в технічних вищих наукових закладах. Зб.наук.праць. - Київ, 2017. - Випуск 35. - С.105-110.
3. Штепенко О.Г.Театралізація як стратегія авторефлексії мистецтва в драмі О.Грьоміної «Глаза Дня» Наукові записки Тернопільського Національного університету імені Гнатюка. Серія: Філологія. – Тернопіль, 2017.-Випуск 47.- С 113-118.
4. Штепенко О.Г.Естетизація як механізм переосмислення модерністської парадигми (на прикладі метадрами О.Грьоміної «Очі дня») Літературознавчі студії. – К.: КНУ ім. Т. Шевченка, Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. – Вип. 51., – С. 116–124.
5. Штепенко О.Г. Метатекстова основа та створення авторського міфу про творця у драмі М. Арбатовой «Заздрісник» Філологічні трактати. – Суми: Вид-во СумДУ. – 2017. – Т. 9 (№ 2) – С. 165–17.
6. Штепенко О.Г .Міфоконцепція образу Маестро як орієнтир авторефлексії літератури в метадрамі М. Арбатової «Заздрісник». Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського : зб. наук. праць. Філологічні науки (літературознавство)– Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2018. – № (19) (квітень). – С. –231-236.
7. Штепенко О.Г..Авторська концепція «подвійної свідомості інтелігенції» в есеістиці Володимира Кормера Науковий вісник Ужгородського університету. Серія Філологія. Випуск 1 (39).- Ужгород, 2019. С.- 80-86.
- Етика управлінських та ділових протоколів