21 жовтня 2021 року у відповідності до плану роботи гуртка «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» кафедри менеджменту та інформаційних технологій на базі платформи Zoom проведено засідання за темою «Маркетингові дослідження для досягнення конкурентного успіху підприємства » ( координатор Світлана БОЛІЛА, к.с.-г.н. доцент кафедри менеджменту та інформаційних технологій).Були розглянуті питання методології та сучасного інструментарію аналітичної функції маркетингу з використанням цифрових технологій в умовах глобальних викликів та загроз. Здобувачі вищої освіти 3-го курсу економічного факультету виявили жвавий інтерес та активність в процесі обговорення проблематики маркетингових досліджень для сучасного підприємства з метою трансформації діяльності бізнесу в напрямку збільшення прибутку на основі врахування сформованої поведінки споживачів. Найбільш цікаві міркування учасників дискурсу знайдуть продовження в тезах конференцій та майбутніх публікаціях з питань маркетингу.
Бажаємо здобутків молодим науковцям, подальших відкриттів та цікавинок в їх студентському житті!