Важливим елементом діяльності кафедри землеустрою, геодезії та кадастру є науково-методичні семінари, які мають на меті підвищення якості освіти та професійної майстерності викладачів. Семінари надають змогу обговорити актуальні питання організації навчального процесу, виявити різноманітні підходи до удосконалення освітніх програм, позиціонування програми – студентоцентрованості, обговорити можливості неформальної освіти здобувачів, ознайомитися з передовими досягненнями у методиці викладання дисциплін, обмінятися досвідом та інформацією.
29 жовтні 2021 року проведений черговий семінар, який був присвячений щодо запровадження дуальної форми здобуття освіти, в якому взяли участь як викладачі так і стейкхолдери спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій». Напередодні 26 жовтня 2021 року викладачі кафедри прийняли активну участь в семінарі «Дуальна освіта – кейс КНУ імені Тараса Шевченка: амбітні цілі, перші кроки», дистанційно через програму Zoom.
Завідувачка кафедри Наталія Дудяк відзначила, що ще з 2017 року кафедра активно впроваджує елементи дуальної освіти співпрацюючи з профільними підприємствами «Нові технології – ГІС», «Фелия». Гаранти програм за рівнем «Магістра» - Юрій Яремко та «Молодшого бакалавра» - Наталія Лавренко зазначили, що основне завдання упровадження елементів дуальної форми навчання - усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційно-відмінних форм навчання.
Результатом семінару, були визначенні основні показники та напрями продовження запровадження дуальної освіти:
- організація співпраці бізнесу, державних підприємств;
- розробка законодавчого підґрунтя для визнання національних стандартів якості професійної освіти;
- навчання під час трудової діяльності;
- залучення кваліфікованого персоналу з виробництва до педагогічної діяльності (інструктори, викладачі);
- здійснення інституційних досліджень і консультування (моніторинг якості надання освітніх послуг у сфері професійної освіти, оновлення освітніх стандартів);
- врахування конкретних запитів підприємств до змісту та якості професійної освіти.