Яку інформацію хоче бачити потенційний гість на сайті закладу індустрії гостинності та його сторінках у соцмережах? Яким повинен бути контент – зміст, наповнення певного сайту? Які особливості складання контент-плану з урахуванням потреб споживача і яка роль персоналу закладу індустрії гостинності у його формуванні? Ці питання розглядали здобувачі спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа на практичному занятті з дисципліни «Сервісологія».
З’ясували, що гарний профіль у соцмережах повинен приваблювати гостей візуально і не обмежуватися інформацією про меню, спецпропозиції, промо-акції, опитування та події.
Викладач Вікторія Дуга наголосила, що сучасними тенденціями контактування «споживач-заклад» у сфері HoReCa є висвітлення інформації про команду та робочі процеси.
Тому здобувачі спробували проекспериментувати і зробити світлини та відео, які б дали можливість познайомити гостя з закладом ближче. У матеріалах акцентували увагу на тому, якими є співробітники закладу, як вони виглядають і що полюбляють у своїй роботі. Показали деякі моменти з підготовчого процесу до свят.
З’ясували, що такий контент дасть можливість інформувати та підтримувати комунікацію з гостями, залучити потенційних і підвищити лояльність постійних відвідувачів, зібрати відгуки та сформувати привабливий імідж закладу.