1. Економіка туризму: навч. посібник. Грановська В.Г., Крикунова В.М., Морозова О.С., Кацемір Я.В., Бойко В.О., Дуга В.О. – Херсон: Олді плюс, 2020. – 208 с.
1. Грановська В.Г., Кацемір Я.В., Фесенко Г. О., Індустрія туризму як вектор конкурентоспроможного регіонального розвитку. – Херсон: Олді плюс, 2020. – 153 с.
1. Yurii Y. Kyrylov, Viktoriia H. Hranovska, Iryna V. Kolokolchykova, Alina G. Sakun, Kateryna S. Nikitenko, Yana V. Katsemir. Regional Diversification of Rural Territories with Limited Spatial Location of Green Tourism Objects. Journal of Environmental Accounting and Management 8(4) (2020) 351-363.
2. Viktoriia Hranovska, Lena Morozova, Yana Katsemir, Oleksandra Nenko. Methodology of Environmental Competence Formation in Tourism Business Management. International Journal of Management Volume 11, Issue 06, June 2020, pp. 801-811. Article ID: IJM_11_06_068 DOI: 10.34218/IJM.11.6.2020.068.
1. Кацемір Я.В. Експертна оцінка видів послуг як інструмент прогнозування привабливості туристичного продукту. Вісник Одеського національного університету. – 2016. – № 9(51). – Т. 21 – С. 77–81.
2. Кацемір Я.В. Теоретичні особливості інноваційної діяльності в сфері послуг. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2016. – № 847. – С. 103–107.
3. Кацемір Я.В. Вплив зовнішнього середовища підприємств сфери послуг на підвищення споживчої привабливості туристичного продукт. Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. – 2016. – №23(12). – Т. 1. – С. 80–86.
4. Кацемір Я.В. Можливості підвищення корисності послуг підприємств сфери обслуговування в туристичному продукті. Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. – 2016. – №21(10). – С. 90–94.
5. Кацемір Я.В. Формирование позитивного имиджа Украины как туристического государства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2019. – №23. С.109-112.
6. Кацемір Я.В. Дослідження зовнішніх факторів розвитку туристичної галузі України. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки», Випуск 34/2019, С.60-64.
7. Кацемір Я.В. Визначення напрямів підвищення споживчої привабливості туристично-рекреаційного комплексу Херсонської області. Науково-виробничий журнал «Держава та регіони». Серія: Економіка та підприємництво 2019 р., № 3 (108), с.111-115.
8. Кацемір Я.В. Формування та забезпечення корисності туристичного продукту через використання оцінки задоволеності споживача. Науковий погляд: економіка та управління (правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”) № 3 (65), 2019, с.144-151.
9. Кацемір Я.В., Алєщенко Л.О. Сутність та ключові аспекти дослідження економічної категорії «Система управління підприємством». Науковий економічний журнал «Інтелект XXI», Частина 1 № 6 ,2019, с.81-85.
10. Кацемір Я.В. Методика оцінювання рівня споживчої привабливості туристичного продукту. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського Серія: Економіка і управління, Том 31 (70). № 1, 2020, с.121-126.
11. Кацемір Я.В. Соціально-економічні чинники розвитку внутрішнього туризму в Україні. Науковий журнал "Причорноморські економічні студії". Випуск 50, Частина 1, 2020. с.7-12.
12. Кацемір Я.В. Сучасний стан та перспективи розвитку агроекотуризму в Україні. Науковий економічний журнал «Інтелект XXI», № 4 ,2020.с.28-31.
13. Кацемір Я.В. Напрями підвищення корисності послуг у туристичному продукті. Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка», № 4/2020. С.88-93.
Стажування «Higher Education Strategies for Technological Innovation in the Global Context of Changing Social Demands» у Варненському університеті менеджменту. 22-26 вересня 2019 року – 180 год
Стажування «Інноваційна спрямованість педагогічної діяльності» у Національному університеті біоресурсів і природокористування України. 28.09.2020 – 09.10.2020
- Економіка ГРБ
- Міжнародна економіка
- Основи екскурсійної справи