Кві 14, 2021
Інноваційні технології в професійній діяльності викладача економічних дисциплін

Інноваційні технології в професійній діяльності викладача економічних дисциплін

article-image

«Впроваджуємо інноваційні технології», із таким гаслом 14 квітня 2021 року відбулася зустріч у межах Школи аграрного лідера Херсонського державного аграрно-економічного університету. Основні положення тематичної панелі «Інноваційні технології в професійній діяльності викладача економічних дисциплін» висвітлили спікери зустрічі: Олександр Кедровський – директор ДНЗ «Білозерське професійно-технічне училище № 6» і Наталія Мажора – викладач економіки ДНЗ «Херсонське вище професійне комерційне училище».

Розпочав зустріч Олександр Аверчев – проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності, доктор сільськогосподарських наук, професор, наголосивши на швидкому розвитку системи вищої освіти, яка вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій і нових методів навчання молоді, тому на перший план виходять інноваційні технології і їх активне застосування на практиці.

Олександр Кедровський наголосив на специфіці інновацій та особливостях діяльності державних навчальних закладів із використанням інноваційних технологій: «Інновації самостійно не виникають, вони є результатом наукових пошуків, практичного педагогічного досвіду окремих викладачів і колективів. Цей процес не може бути стихійним, він потребує управління. У наш час сучасне суспільство висуває нові вимоги до особистості фахівця в будь-якої сфері діяльності».

Наталія Мажора акцентувала увагу на перевагах використання інноваційних методів: «Ці методи допомагають навчити активним способам здобуття нових знань; дають можливість опанувати вищий рівень особистої соціальної активності; створюють такі умови у навчанні, при яких здобувачі не можуть не навчатися; стимулюють їх творчі здібності; допомагають наблизити навчання до практики повсякденного життя, формують уміння і навички з дисципліни, активну життєву позицію».

Ефективність вживання інноваційних технологій у викладанні економічних дисциплін очевидна. Вони  сприяють підвищенню рівня засвоєння знань, вчать здобувачів творчо мислити, застосовувати теорію на практиці, розвивають самостійність мислення, уміння приймати оптимальні в умовах певної ситуації рішення.