Міжуніверситетське співробітництво зміцнюється в умовах пандемії. Цифрові технології полегшують викладання он-лайн лекцій та скорочують відстані, сприяючі можливостям частішого залучення експертів з інших вищих навчальних закладів до проведення гостьових лекцій. В рамка дисципліни «Менеджмент і маркетинг» к.е.н., доцент кафедри менеджменту та інформаційних технологій Жосан Ганна організувала проведення гостьової он-лайн лекції з Ковальчук Світланою доктором економічних наук, професором, завідувачкою кафедри маркетингу і торговельного підприємництва Хмельницького національного університету, Віце-президентом ГО Українська Асоціація Маркетингу. Тема лекції «Сучасні тренди цифрового маркетингу» влучно відобразила тренди сучасного маркетингу в умовах цифрової економіки, було докладно розкрито питання реклами в інтернеті, SEO, розвитку маркетингу в соціальних мережах, актуалізації інфлюенс-маркетингу, застосування штучного інтелекту з докладними сучасними прикладами.
Лекцію мали можливість прослухати здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 Облік і оподаткування, 073 Менеджмент, 075 Маркетинг Херсонського державного аграрно-економічного університету та здобувачі вищої освіти Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
Он-лайн єднає, проте сподіваємося на подальшу співпрацю в очному режимі.